THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

waktu malaysia

11 April 2009

kenangan manis kelas multimedia PI 2009

assalamualaikum...
Kepada ustaz dan sahabat2 SMPI kelas multimedia PI 2009.
Saya berasa amat bersyukur dapat dipertemukan dengan kalian semua di dalam kelas ini. kepada ustaz Azrul...sekalung penghargaan diberikan di atas segala tunjuk ajar di dalam kelas. segala apa yang ustaz ajarkan amat bermakna bagi kami bakal pendidik bagi menaik tarafkan lagi cara penyampaian untuk meneruskan perjuangan dalam bidang pendidikan.syukran jazilan kasiran ya ustaz.
kepada sahabat2 SMPI pulak..sekelas dengan sahabat2 sume amat menyeronokkan..tambahan dengan kehadiran iewan sebagai penyeri suasana kelas...begitu juga dengan sahabat2 lain yang begitu sporting di dalam kelas....buat kiti, kasy, iza and azma...best la segroup dengan anda sume...supporting and understanding habis....love you all..
Insya Allah..selepas ini kita akan membawa haluan masing2 demi mencapai cita2 dan meneruskan perjuangan sebagai pendidik anak bangsa...diharap ukhuwah yang telah kita jalinkan hampir empat tahun ini akan berpanjangan selagi nyawa dikandung badan...jangan tanya apa yang profesion perguruan berikan kepada kita tetapi fikirkanlah apa yang dapat kita sumbangkan kepada profesion perguruan...selamat exam final and praktikal di sekolah masing2 nanti....semoga Allah merestui perjalanan hidup kita...

0 comments: